събота, 19 октомври 2019 г.

Болест

Добър вечер. Става студено и  идва време за гриповете. Познахте и мен ме хвана. Днес обаче  докато си пиех чая и лекарствата си мислех , че има много по - страшни неща от един грип. Дори и по- страшни и от най- коварните болести . Това за мен  е да оставиш живота да отмине без да си оставил следа и без да си живял до последен дъх. Така , че правете нещата , които ви карат да се чувствате живи дори и да имате проблеми с носа- като мен .



Болест

Сега ще подхвана
 тема -тежка ,голяма
за здраве и болест
за мъка и горест

Да си болен е ужасно
но за мене по- опасно
е право, здраво  тяло
живота да е пропиляло

За кратките болежки
има лекарски бележки
но от пропуснати моменти
няма изцелени пациенти

Аз не уча медицина
но няма да подмина
рецепта да напиша
дори и болест да има
живейте като за трима

Няма коментари:

Публикуване на коментар