понеделник, 14 октомври 2019 г.

Приказки 💖



    Чета от доста рано . Всякаква литература. Но да си призная най-любими са ми приказките, преданията и легендите. В тях има нещо вълшебно и толкова пленително,  че някой път ме карат дори аз да вярвам в доброто. А аз съм като цяло реалист. Знам ,че  има както добро така и зло, но на всички ни се ще края да е хубав. И  всеки чака да се сбъдне неговата приказка...




Приказки

Макар, че вече съм голяма
В приказки вярвам без пощада
Чакам да дойде прекрасния принц
ламята , феята добра и вещицата зла

Да ги позная аз не мога
Добрите на лоши се правят и обратно
лъгах се вече многократно
Красавица не съм, а звяра
май живее в мен отдавна

Приказките често са лъжа
В тях едно е вярно любовта
си заслужава риска
дори да се бориш с лами
Все някой слънчев ден
срещаш не принц
а човек за теб съвършен
и неговите думи някак си 
ти напомнят вълшебни приказки


Няма коментари:

Публикуване на коментар