неделя, 26 април 2020 г.

🍋 Раждането на Лимончик



Аз Лимончик се наричам
И вълшебствата обичам
Може да съм малко кисел
Но пък имам ясна мисъл
Искам аз да съм полезен
Хайде в приказния свят да влезем

     Не бъди кисел... Ще ти разкажа приказка.

Раждането на Лимончик

В  село малко Бай Мирон
Имал много стар лимон
Дървото старо си растяло
Даже вече не цъфтяло
Седнал за почивка Бай Мирон
Там до статия лимон
И как седял така заспал
Как заспал и не разбрал
Сънува Бай Мирон лимона
Как родил е плод голям
Едва задържа се на клона
Казал си лимон ще ям
Хубаво разгледал той плода
Лимона имал си уста
Появили се очи, уши
Сред листата  и коса стърчи
Страх обзема Бай Мирон
Няма как това да е лимон
Лимона вече има си глава
Две ръце и два крака
Бай Мирон се ужасява
А лимона вече шава
Къса клона но не пада
Скача и се преземява
Отива странният лимон
Да се представи на Мирон
Аз Лимончик се наричам
И вълшебствата обичам
Ще тръгна вече по света
За да търся чудеса
После аз ще ги разкажа
Доброто искам да покажа

П. П. 🍋 е нашият символ за творчество за малки и пораснали деца


Автор на приказката Мадлена Борисова
Съавтор  Йоана Борисова

Няма коментари:

Публикуване на коментар