четвъртък, 26 декември 2019 г.

Изгубен град

Има места ,където се чувстваме у дома.  Но това усещане може да  не остане завинаги. Както си обичал едно място, наричал си го свой дом, така може и  да го намразиш. Тогава остава само натрапчивото усещане за загуба и  сладко - горчиви спомени.


Изгубен град

Към този град имам алергия
Спомени изплуват в нощта
остатъчни чувства и съмнения
Ме терзаят на познатите места

Толкова алчност се е събрала
В дребните душици тук
А пустотата царува  тихо
Превзела е градът

Град от срам и поход
Град на върховна суета
Че избягах някога
Разберете ме сега

Даже въздуха тогава
Ми тежеше много
Бързо ми олекна
Като казах "сбогом"

Но когато рядко се отбивам тук
Ми се ще да съм оставила път
Понякога в нощ студена
Се чувствам много променена

Отдавна в този град не е моя дом
Но от мен често се откъсва стон
Когато в тъмна нощ се прибера
И тук не се чувствам у дома


Няма коментари:

Публикуване на коментар